حادثه مجدد در اتوبان تهران به سمت قم


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براثر برخورد یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور تهران – قم هفت تن مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براثر برخورد یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو 405 در محور تهران – قم هفت تن مصدوم شدند.

شاهین فتحی با بیان این مطلب گفت: براثر برخورد شدید یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو 405 در محور تهران – قم که منجر به واژگونی خودروی پژو نیز شد که هفت مصدوم را به دنبال داشت.

 

فتحی افزود: به دنبال وقوع این حادثه عوامل امداد و نجات مستقر در پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت وارد عمل شده و به رسیدگی به مصدومان اقدام کردند.

 

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان‌تهران عوامل امداد و نجات شعب شهرستان‌های ری، ورامین و رباط کریم به عنوان تیم‌های عمل‌کننده در این حادثه با رسیدگی به سه مصدوم این حادثه که وضعیت وخیم داشتند، آنان بعد از انجام اقدامات امدادی در محل با آمبولانس‌های هلال‌احمر به بیمارستان هفتم تیر منتقل کردند. در ادامه نیز چهار مصدوم دیگر این حادثه که از اولویت پائین‌تر برخورداربودند را بصورت سرپایی و در محل مداوا کردند و سپس با آمبولانس‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای ترافیک و تردد در دهه آخر تعطیلات تابستانی در محور اتوبان تهران – قم، با تدبیر مدیران هلال‌احمر علاوه بر پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری امام‌خمینی (ره) جمعیت هلال‌احمر استان‌تهران، پنج پایگاه موقت برای پاسخگویی هرچه بهتر در صورت وقوع حوادث با سرعت عمل بالا دائر شد که اثر بخشی این اقدام در رسیدگی مناسب و سریع به مصدومان این حادثه شدید غیرقابل انکار بود.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

مينا
ساعت8:48---4 مهر 1392
سلام
به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 4 مهر 1392